czwartek, 3 stycznia 2013

Czeźć;_;

Witajcie moje BigixDDD

 Dziś spędziłem bardzo ciekawie dzień byłem na korepetycjach na mieście (ale po koleji :PPP) Więc wstałem o 7 30 wszystko ładnie pięknie poszedłem do szkoły bo miałem na 8 55 xDDD. Wkurzyłem się na pieprzonym POLISZU xDD bo mamy przerabiać lekturę w sql:D I ta głupia polaczka :X na jutro kazała na przynieść jakieś Cepowate materiały i będziemy Rysować!. No ale kit z tym tera się zrelaksowałem i mam to w du;pie XDDDD. Potem pojechaliśmy z rodzicami na zakupy kupiłem se to i owo :PD O 17 poszedłem na korkisze z matmy i było fajnie. No a tera piszę PościdłoxD


Okej to ja kończe NARA!

1 komentarz:

  1. Nudze się. T-T http://filthy-mouth-no-excuse.blogspot.com/ - nowy post, wbijaj XD.

    PS: Oglądałem dzisiaj Teksańską Masakrę Piłą Mechaniczną. C: Przez to odetnę Ci ręce nożyczkami. ^____^ Fajnie nie? ^_______^

    OdpowiedzUsuń